menuordersearch
behtarinketab.com

کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن ها در بدنسازی | انتشارات حتمی , چاپ دوم 1395 ,

نا موجود
استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن ها در بدنسازی
کاربر گرامی در صورتی تمایل دارید ، هنگام تغییر وضعیت این کالا به شما اطلاع رسانی گردد. تظیمات را تکمیل نمایید.
اطلاع رسانی در وضعیت:



اطلاع رسانی از طریق:


اطلاع رسانی

 کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن ها در بدنسازی
...
کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن ها در بدنسازی | انتشارات حتمی
(1)
(0)
چاپ دوم 1395
رنگ و مدل کالا
چاپ دوم 1395
تعداد عدد
قیمت کالا
29,900 تومان
معرفی کتاب

در زمینه انواع هورمون ها و آثار آن بر بدن کتاب های زیادی نوشته شده است. یک نمونه خوب آن همین کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن ها در بدنسازی است. نویسنده اصلی کتاب سرجی کولپا است. ترجمه فارسی کتاب توسط دکتر فرهاد دریانوش انجام شده و در موسسه انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

موضوع: تربیت بدنی - فیزیولوژی - هورمون ها و غدد درون ریز
نوع جلد: شومیز
قطع: وزیری
نوبت چاپ: 2
سال چاپ: 1395
شابک: 9786003551220
تعداد صفحات: 78
وزن: 100 گرم

راهنمای خرید کتاب

پیشگفتار کتاب

استروئیدها علاوه بر اینکه برای سلامتی انسان مضر و خطرناک هستند از نظر اخلاقی نیز در قوانین بین المللی ورزش دوپینگ محسوب می شوند زیرا که سبب برتری ناجوانمردانه نسبت به حریف می شوند که خلاف بازی جوانمردانه می باشد. میل به قهرمانی و رسیدن زودتر به هدف ورزشی، فرد را راغب به استفاده از چنین داروهایی می کند. این داروهای شیمیایی، پیامدهای منفی زیادی دارند و استفاده بیش از حد و غیر اصولی آنها، به مراتب عوارض شدیدتر و گاها جبران ناپذیری را به دنبال دارد. در این کتاب، هدف محققان از پرداختن به مسائل استروئیدها، مطمئنا اشاعه دوپینگ و تجویز و تائید استروئیدها نیست بلکه نشان دادن عوارض ناشی از مصرف آنها می باشد. بنابراین با توجه به عوارض شدید استروئیدها و این موضوع که به هر حال مصرف چنین داروهایی در جوامع ورزشی و در بین ورزشکاران به شدت شایع است، افزایش دانش و آگاهی مربیان و ورزشکاران می تواند در کاهش عوارض استروئیدها کمک کند.

logo-samandehi
با ما در تماس باشید
کاربران عزیز
با سلام،احتراما به دلیل انبارگردانی و تغییر قیمت برخی کالاها، تا اطلاع ثانوی تمامی محصولات ناموجود شده است. زمان احتمالی فعالیت مجدد اول آبان ماه 1399 می باشد.

باسپاس از همراهی شما